• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ 
پروژه افزایش ظرفیت واحد پلی اتیلن پتروشیمی تبریز
پروژه افزایش ظرفیت واحد پلی اتیلن پتروشیمی تبریز با حضور حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان امام جمعه محبوب تبریز، دکتر پورمحمدی استاندار محترم آذربایجانشرقی و حجه الاسلام والمسلمین دکتر میرتاج الدینی و دکتر منادی نمایندگان محترم مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

🔷قطعا نیل به اهداف کلان شرکت همتی بالا می طلبد.

 

🔹پتروشیمی تبریز با عزمی راسخ در سال جهش تولید پله های ترقی را طی می نماید.

 

🔹افتتاح از طرح افزایش ظرفیت واحد پلی اتیلن ۲۳ بهمن ۹۹ با حضور حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان امام جمعه محبوب تبریز، دکتر پورمحمدی استاندار محترم آذربایجانشرقی و حجه الاسلام والمسلمین دکتر میرتاج الدینی و دکتر منادی نمایندگان محترم مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

 

امروز طی مراسمی پروژه افزایش ظرفیت واحد پلی اتیلن پتروشیمی تبریز افتتاح شد.

مهندس درفشی مدیرعامل پتروشیمی تبریز در مراسم افتتاح:  

پتروشیمی تبریز با اتصال به خط لوله اتیلن غرب 25 درصد افزایش تولید در واحد پلی اتیلن دارد و با بهره برداری از این طرح توسعه ای این ظرفیت به 40 درصد افزایش خواهد یافت.

درفشی گفت:کلیه مراحل مطالعات مهندسی، طراحی، انجام تغییرات، آماده سازی و نصب توسط متخصصان داخلی شرکت و در طول 8 ماه انجام شده است. از جمله ویژگیهای این پروژه می توان به سازگار نمودن سیستم جدید با سیستم موجود، طراحی و تعبیه اینترلاکهای حفاظتی، استفاده حداکثری از امکانات موجود و انتخاب محل مناسب برای نصب دستگاه اشاره کرد.

🔹در این پروژه تجهیزاتی نظیر ترانس6.04 کیلو ولت 1250 آمپر، اسکروکانوایر 10 اینچی، تابلوی MCC، وسل ها و اتصالات توسط کارشناسان شرکت طراحی و از منابع داخل کشور برای ساخت آن استفاده شده است. برخی از تجهیزات نیز در داخل مجتمع ساخته شده اند. کلیه مراحل نصب با اتکا به توان نیروهای متخصص شرکت انجام پذیرفته است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    © کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت پتروشیمی تبریز می باشد.
    6.1.7.0
    V6.1.7.0